1px

Jak zwiększyć bezpieczeństwo gości hotelowych?

Jak zwiększyć bezpieczeństwo gości hotelowych?

Branża hotelarska coraz częściej wykorzystuje nowoczesne rozwiązania. Rozwój technologii sprawia, że klasyczne zamki na klucz czy sejfy idą w zapomnienie. Są one zastępowane udoskonalonymi wariantami. Zatrzymując się w danym miejscu, goście chcą czuć się dobrze. Co można zrobić, aby w maksymalny sposób zwiększyć ich bezpieczeństwo? W czym mogą pomóc nowoczesne rozwiązania?

Poczuj się bezpiecznie w hotelu

Każdy lokal dbający o bezpieczeństwo osób w nim przebywających, powinien zadbać o monitoring. Dzięki niemu można na bieżąco widzieć to, co dzieje się w danym miejscu, reagując od razu, jeśli coś wzbudzi niepokój. Istotna jest także kontrola dostępu. Za jej sprawą na teren hotelu nie wejdzie żadna niepożądana osoba. Warto też wykorzystać samozamykające się bramy, by zminimalizować ryzyko wtargnięcia do danego miejsca.

Dobrze też, jeśli goście nie będą musieli specjalnie przychodzić do recepcji, jeśli coś wzbudzi ich wątpliwości. Dlatego warto wykorzystać nowoczesne komunikatory. Osoby przebywające na terenie ośrodka powinny czuć, że są bezpieczne w pokoju. Może w tym pomóc zastosowanie dobrego zamka, np. klamki na szyfr. Gość sam ustali kod pozwalający mu na wejście do apartamentu, co ta mu poczucie prywatności. Należy dodać, że zamki elektroniczne mogą też działać na kartę, odcisk palca, a nawet aplikację, która wykorzystuje bluetooth. 

Nowoczesne rozwiązania

Dzięki technice odwiedzający może sprawdzić, czy na pewno zamknął pokój z poziomu smartfona, co jest bardzo wygodne i komfortowe. Nierzadko goście trzymają w apartamencie wartościowe rzeczy, więc zależy im na tym, by były dobrze strzeżone. Może w tym pomóc sejf. Dzięki niemu dokumenty, gotówka czy biżuteria będą schowane w bezpiecznym, ale niedostępnym dla innych miejscu.

px1 do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl